Specjalista w Dziale Eksploatacji Gospodarki Mieszkaniowej

Dodane: Środa, 28 Luty, 2024  10:06

Szczegóły ogłoszenia

  • Kategoria: Dam pracę / Biuro / Administracja
  • Forma pracy:Pełny etat
  • Umowa:Umowa o pracę
  • Pracodawca: Czeladzka Spółdzielnia Mieszkaniowa

Opis oferty pracy

Zarząd Czeladzkiej Spółdzielni Mieszkaniowej w Czeladzi ogłasza nabór kandydatów na stanowisko:
Specjalista w Dziale Eksploatacji Gospodarki Mieszkaniowej
Wymiar etatu: 1
Liczba stanowisk pracy: 1
Miejsce wykonywania pracy: Czeladź

O nas: Czeladzka Spółdzielnia Mieszkaniowa zarządza kilkudziesięcioma nieruchomościami położonymi w Czeladzi, w tym budynkami mieszkalnymi, w których zamieszkuje ok. 10 tys. osób oraz licznymi lokalami użytkowymi i garażami.

Nasze wymagania (niezbędne):
• wykształcenie średnie
• znajomość procesu inwestycyjnego w budownictwie
• znajomość przepisów Prawa Budowlanego
• znajomość obsługi komputera w zakresie środowiska Windows, oprogramowania MS Office
• umiejętności analityczne
• komunikatywność, odpowiedzialność, rzetelność, systematyczność, sumienność
• wysoka kultura osobista
• umiejętność pracy w zespole oraz pod presją czasu
• korzystanie z pełni praw publicznych
• nie skazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo
• prawo jazdy kat. B

Nasze wymagania (dodatkowe):
• wykształcenie wyższe;
• preferowane kierunki techniczne lub techniczno-budowlane lub zarządzanie projektami lub zarządzanie nieruchomościami
• doświadczenie w pracy w charakterze kierownika projektu
• doświadczenie w pracy w dziale zamówień publicznych
• doświadczenie w pracy w podmiocie zajmującym się zarządzaniem nieruchomościami
• umiejętność pracy w zespole oraz pod presją czasu
• umiejętność nawiązywania kontaktów i współpracy z kontrahentami

Twój zakres obowiązków:
• przygotowywanie dokumentacji przetargów (np. specyfikacji i projektów umów), we współpracy z odpowiednimi komórkami organizacyjnymi np. administracjami osiedlowymi
• stałą współpraca z osobami lub podmiotami uczestniczącymi, a następnie wyłonionymi w procedurze przetargowej
• współpraca z jednostkami wykonującymi dokumentację projektową (budowlano-wykonawczą) wraz ze sprawdzeniem jej zgodności z wymaganiami oraz przepisami szczegółowymi dotyczącymi danej inwestycji i jej odbiorem
• uzyskiwanie stosowanych zgód i pozwoleń na rozpoczęcie robót budowlanych i prac remontowych, zgodnie z przepisami Prawa Budowlanego
• współpraca z wykonawcami robót budowlanych, nadzór nad prowadzonymi projektami we współpracy z odpowiednimi komórkami organizacyjnymi np. administracjami osiedlowymi, inspektorem nadzoru
• prowadzenie całokształtu spraw w zakresie gospodarki odpadami, w tym m.in. w zakresie: bazy danych o produktach i opakowaniach oraz o gospodarce odpadami (BDO)
• obsługa programu komputerowego np. wprowadzania danych, fakturowanie
• wyjścia w teren np. w celu weryfikacji stanu zasobów
• prowadzenie korespondencji oraz przyjmowanie interesantów


To oferujemy:
• stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
• przyjazną atmosferę w profesjonalnym zespole
• szkolenia
• wsparcie z Zakładowego Funduszu Świadczeń Społecznych


Wymagane dokumenty:
• list motywacyjny
• CV z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej
• kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i staż zawodowy
• oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
• oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo
• oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie swoich danych osobowych: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w niniejszym dokumencie do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).”

Warunki pracy:
Budynek z barierami architektonicznymi, nie jest wyposażony w windy osobowe oraz toalety dostosowane do potrzeb osób z niepełnosprawnością. Stanowisko biurowe usytuowane na I piętrze budynku. Obsługa komputera powyżej 4 godzin dziennie. Bezpłatny parking przy biurowcu.

Aplikuj: do 15 marca 2024 r.
Aplikuj mailowo na adres: @ w temacie wpisz: „Oferta pracy – specjalista w Dziale ET” lub w formie papierowej na adres:
Czeladzka Spółdzielnia Mieszkaniowa, ul. Szpitalna 9a, 41-250 Czeladź, z dopiskiem , „Oferta pracy – specjalista w Dziale ET”
Sprawdź zainteresowanie tym ogłoszeniem
Wyświetlenia
Data dodania
Ostatnio widziany
Obserwujących
Liczba aplikacji
Średni czas odpowiedzi
Powiadom o podobnych ogłoszeniach
Lokalizacja: Czeladź w promieniu 25 km
Kategoria: Praca » Dam pracę » Biuro / Administracja

Chcę otrzymywać powiadomienia o nowych ofertach

Uzupełnij adres e-mailWpisz poprawny adres e-mail
Wyślij wiadomość

Odpowiedz na ofertę pracy

Uzupełnij adres e-mail Wpisz poprawny adres e-mail
Uzupełnij treść zapytania Treść zapytania musi być dłuższa niż 2 znaki
Max. 8MB, Dozwolone: pdf, doc, docx, odt.
Potwierdź, że jesteś człowiekiem
Czeladzka Spółdzielnia Mieszkaniowa
Konto firmowe
Na Lento.pl od 07 lut 2018
Strona użytkownika
Obserwujesz ofertę
  • Wypromuj
  • Zgłoś naruszenie
  • Drukuj ulotkę
  • Edytuj/usuń
  • Udostępnij ogłoszenie
  • Dodaj na Facebook
Wyczyść historię

Udostępnij ogłoszenie

Udostępnij na FacebookTweetnij Kopiuj link do ogłoszenia

Dodaj notatkę

Opis musi być krótszy niż 250 znaków